Sunday, November 13, 2011

teRjaLin keMbaLi akHirnYa


aKu aDa seOranG keKasiH. naMa Nya muHammaD naJmi. dIa cInTa peRtama aKu maSa kaMi satU seKolaH menEngaH duLu. aKu keNal dIe maSa fOrm 1 laGi. tP ms tu kaMi xpenah date puN. jUst usHa2 gTu jEw. PerHuBungan  monYet tu  aKhiRnYa terPuTus mCm tu. aKu dGn hidUpku,diA dGn hidUp Dia. aKu reDha je tIme tu.  Pada taHun 2009 plak tEtiba aku digAngGu saTu no. BiLa mEsej2 Lama2, die bAgiTaw idEntiTi diA. TeRkejUt berUkz aKu bila diA bagItaw iDenTiti dIa Yg seBenaR. PaDa peRingKat sebeLum kiTeoRAng kApeL, kiTeoRang aDa bErtuKar2 gaMbaR meLalUi mMs… hUhuhu.. LaSt2 aKu jaDi caIr dgN dIa. tHen ktEoraNg kaPeL paDa tarikH 31/12/2009.. aKu aSa mcM xPeRcaYe yG kaMi aKan terjuMpa baLik daN meNyamBung ikaTan yG duLu nYa terPutUs mCm tu sAja..  baHagiaNya aKu biLa aKu daPat aG beRKasih dgN dia,seBelUm kteOraNg beRJmpa ni, aDaLa aKu tertanYa2 keAdaaN diA saMa aDa baHagiA kEw x baHagiA keW hiDup keW maTi kEw.. aLhamDuliLLah seKaraNg kIteoRanG masIh aG iN RelaTionsHip.. tAk saBarnYe aKu maW beRsaMa diA.. aKu saYaNg sanGat kAt diA.. jaRak daN waKtu meMbaTas kAn kitEoraNg unTuK beRsaMa sePerTi paSanGan keKasiH laEn.. DiA beLajaQ dI seLatAn, aKu puLak beLajAq di paNtai tiMur.. sOMetiMes kalaW aKu baLik cuTi seM, xDa pUn nAk daTe2 cAm oRang Len cOz jaDuaL kiteOraNg beRtenTangan.. aKu cUti dIa tAk Cuti, aKu xcUti diA cuTi.. dIa bAnYak baGI aKu suPpoRt suPaya berTahaN daLam duGaAn yG kiTeorAng haDaPi nieYh.. aKu terPaksa bElaJaq mEnerIma keaDaAn ni waLauPun haTi Ku taK suKa.. KadaNg2 suKar bagI aKu naK laWan seMua peRasaAn tU.. aKu maHu dIa disAmPing aKu uNtuK seLamaNya.. aKu xNk keHilanGan diaaaaaAaaaaaaa sePerTi daHulu… tidaKkkk!!!! yA aLLaH.. pLeaSe saTukaN kiTeoRanG saMpaI huJung naFas yG teRakHir........ teTapKan haTi daN joDoh kaMi bErduA.... aKu saNgaT peRluKan dIa... baGiku dIa leLaKi yG teRbaiK uNtuK meMbimBingKu meNjaDi yG teRbaiK...........




No comments:

Post a Comment