Sunday, November 20, 2011

perLu ke?


seLain daripAda menYibuk haL oRg lain, tErdaPat  saTu laGi taBiat oRg meLayu kiTa iaiTu suKa menUnjuK-nuNjuK! peRlu kE meNunjUk-nunJuk? baGi aKu oRg mAcaM ni saJa maHu meRaiH peRhatIan oRg. ntaHla SAmA ADa DiA Nk KEjAR POpULArITi aTau seBaliKnyA. Mcm2 jeNis sPesIs oRg yG suKa menUnjuK-nunjUk ni.. anTara yG kiTa dPt tgK secAra meLuas aDalah meNunjuK-nunJuk seoLah-oLaH diE tu kaYa, paDahaL oRg kaYa pUn x menUnjuK-nuNjuK mcM diA! whaT thE fuCk laH! peLik2.. taPi itUlaH keNyataAnnYa. Lagi saTu MenuNjuK-nuNjuK keBahaGIaaN diE! biLa baHagiA beRsaMa paSanGan, teRtunJuk Lah diA kebaHagiAnnYa paDa maSa iTu… taPi biLa berpeRang dGn paSanGaNnYa, maKa teRbOngKar seGaLa maKi haMun, kaTa-kaTa keSat daN sEbaGainYa… jaUh beZa siTuaSi dI saAt baHagia daN di saAt duKa.. mCm aKu puNya siTuaSi jGk Lah, taPi aKu x Da La seLaLu menunJuKkaN kebaHagiaAn iTu… sekaRanG aKU nK haPusKan seMua siFat-siFat buRuK niE… aKu x nK di paNdanG seRonG oLeh oRanG-orAnG yG menGenaLi aKU…  nOw, I aM I…. I jUz want tO be mySelf… iNsYa-aLLaH!!!

No comments:

Post a Comment