Sunday, November 13, 2011

PeMuLa biCarA

aSsaLamuAlaiKum... naMa aKu naZrah bT neK maT. aMpa LeH paNggiL aKu naZ aTaU seBalikNya (iKut buDi biCaRa amPa laH) aLhaMduLiLLaH aKu beRsyUkuR sanGat sebAb akHirnYa aKu daPaT meNghaSiLkan bLoG aKu seNdiRi...sO paSni aKu leH la beRkonGsi ceRita deKat SinI.. seBeLum aKu buAt bLog nI,aKu seLaLu meLuaHkan iSi haTi aKu daLam bUku2 cOntenG. aKu da mInta n taNya meMber2 ajAq aKu buAt blOg tP aKu tenGok reSpoN dePa mCm xnK toLong jeW. k fiNe,seKaraNg aKu dH da bLog senDiri denGan beRkaT usaHa aKu sendiRi. aKu x heRan aR aKu leH buaT senDiri waLauPun ia meMerLukaN teMpoH yg seDikiT laMa. oK seKaranG aKu nKa ciTa paSaL diRi aKu. aKu beRasaL daRi baLing keDah. uMah aKu deKat nGn maSjiD laMa (dEkaT saJe nGn pEkan baLing tU). aKu aNaK keDua daRi emPat beRadik. aKu dA seOranG kaKak daN dua OranG adIk seOrang LelaKi seOrang peRemPuan. adiK2 aKu taKutkaN aKu keRana aKu ni gaRang siKit. beSe aR tu..luMrah adIk dan kaKaK. aKu la nI beLajaQ kaT kOleJ isLam saIns teKnoloGi kaT baChoK keLanTan daLam juRusAn diPloMa peMbanTu faRmasI. La ni aKu naK masUk seM 4. n aKu nAk baWak keTa p sAna uNtuK memuDahKan peRjaLanaN hiDup aKu kt temPat oRaNg sEm 4 nIeYh... aKaN kU daKi PDQ ???? keSayaNgan aKu tU meRenTasi GunUng gaNanG, hUtan-hUtan sePanJang jaLan nAk ke KelAntan tu.. dOakan keSeLamaTaN aKu yeR!!!

No comments:

Post a Comment